Oscraps

Hello from France

Azeline

Scrap Addict
Bonjour à toutes

Je m'appelle Magalie
Je suis scrap addict toujours à la recherche de nouveaux défis/ challenges.
Je suis Française et mon anglais est médiocre presque nul :-(
J'utilise donc mon ami google pour la traduction. Mais parfois il me raconte des âneries.

J'ai donc déja une petite demande à formuler aux admin.
serait il possible d'avoir les consignes aussi en Français ? cela augmenterait considérablement la participation aux challenges je crois.

Coté boutique je suis membre des CT de BFA et de Moos
pour mon plus grand plaisir.:cheer2:
*****​
Hello to all
My name is Magalie
I scrap addict always looking for new challenges / challenges.
I am French and my English is poor almost zero :-(
So I use my friend Google for translation. But sometimes it tells me nonsense.

So I have already a small request to make to admin.
it would be possible to have the instructions also in French? this would considerably increase participation challenges I think.
*
Listed shop I am a member of CT BFA and MoosScrap
for my greatest pleasure. cheer2:

sabdesbois

Feeling at hOme!
Bonjour Magalie,
Bienvenue sur le forum d'Oscraps :)

Nous avons traduit en français quelques-unes des règles d'utilisation du forum et de la galerie, mais cela prend du temps... et le forum a une vocation internationale ! Il est difficile de traduire les règles pour chaque pays, et nous comprenons que cela peut poser quelques problèmes pour les personnes qui ne maîtrisent pas la langue de Shakespeare.

Ceci dit, nous sommes quelques Cheery-Os à parler le français, donc si tu as besoin d'aide, n'hésite pas à nous contacter via la messagerie (PM) ou à demander de l'aide directement dans le sujet qui t'intéresse.

((Version for those who don't speak French!!))
We have translated some of the forum and gallery rules, but this sadly takes time... and the forum aims to stay on the international scene. It's difficult to translate the rules in each language, and we do understand that it might be sometimes tricky for people not familiar with Shakespeare tongue.

However, there are several members of the Cheery-Os who speak French (and also other languages such as German, Dutch...). Should you need any help, please do not hesitate to contact us via PM or ask directly in the thread.

timounette

Well-Known Member
CHEERY O
Bonjour Magalie. Je vois que Sabine a déjà tout bien expliqué.

So welcome to Oscraps

ninigoesdigi

O sO silly
Bienvenue !

Pareil que ce qui est déjà écrit. Si tu as une question n'hésites pas à utiliser le groupe de Rita (j'y suis aussi, en spectatrice surtout hi hi hi) ou bien alors les MP ici.

Bon scrap !

veer

I love the "O"
CHEERY O
Welcome Magalie !!!!!!!

I also use google translation, and yes sometimes it is nonsens :bounce:
But we all understand each other, even when our English writing is not correct.

Don't panic and yes call our French girls for help ;)

Madi

Diane
CHEERY O
Welcome here, as you see we have lots of French help here!
Have fun with our challenges!

faerywings

The Loopy-O
CHEERY O
Welcome, Magalie.:welcome:
Sadly I don't speak French, but scrapbooking is a language we all understand.

Azeline

Scrap Addict
:thumb: Merci à toutes
Je pense que je vais me plaire ici quand j'aurais fini de me perdre dans les couloirs loll!

I thank you all
think I'll like it here when I'm done getting lost in the corridors loll!:pound: